132/2010. (V. 27.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Balatonalmádi Városgondnokság Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítása

 

Balatonalmádi Város Önkormányzata a Balatonalmádi Városgondnokság 309/2009.(IX.24. Öh. határozattal elfogadott Szervezeti és Működési Szabályzatának módosítását 2010. június 1-i hatállyal az alábbiak szerint jóváhagyja:
1.      Az SzMSz I.fejezet Általános Rendelkezések 3. pontjában a feladatellátást szolgáló vagyon az alábbiakkal egészül ki:
             Véghelyi D. u. 10. sz. alatti, 30629 m2 területű sportpálya
             Balatonalmádi, Baross G u. 60/a sz (4444 hrsz) alatti 2765 m2 alapterületű piac megnevezésű ingatlan
 
2.      Az SzMSz II. fejezet Intézmény feladatai az alábbi szakfeladatokkal egészül ki:
            Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése                        931102-1
            Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése                        931102-2
            Sportlétesítmények működtetése és fejlesztése                
931102-3
 
 
 
 
 
 
3.      Az SzMSz III. fejezet Az Intézmény szervezeti felépítése és működési rendszere 1. pontjában az intézmény engedélyezett létszáma a költségvetésben  engedélyezett létszámra került módosításra
 
4.      Az SzMSz IV.fejezet Az Intézmény működésének főbb szabályai az alábbi 10.4 ponttal egészül ki:
      Vagyonnyilatkozat tételi kötelezettség az intézményben:
         a.) Az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény  
              alapján az intézmény dolgozói közül vagyonnyilatkozat tételre kötelezettek:
-         intézményvezető
-         gazdasági vezető
-         pénztáros
         b.) A vagyonnyilatkozat tétel rendje
  • Az érintett közalkalmazottak első ízben 2010. június 30-ig kötelesek vagyonnyilatkozat – tételre, ezt követően kétévenként, jogviszony megszűnését követően haladéktalanul.
  • A közalkalmazott és vele egy háztartásban élő hozzátartozója vagyongyarapodását az adózás rendjéről szóló törvény szerint kell bevallani.
  • A vagyonnyilatkozat tétel napján fennálló érdekeltségi és vagyoni helyzetről, valamint a vagyonnyilatkozat tétel időpontját megelőző öt naptári évben szerzett bármilyen jogviszonyból származó jövedelemről kell kitölteni.
  • A vagyonnyilatkozat őrzése a munkáltató kötelezettsége.
  • Aki a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségét megtagadja, megbízását ill. jogviszonyát meg kell szüntetni. A jogviszony megszűnésétől számított három évig vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget megalapozó munkakört, beosztást nem láthat el.
  • A vagyonnyilatkozatot két példányban a törvény mellékletében meghatározottak szerint kell kitölteni és a kötelezett által valamennyi oldalán aláírva példányonként külön-külön zárt borítékba kell elhelyezni. A vagyonnyilatkozatot elektronikus úton is ki lehet tölteni, az aláírásnak ez esetben is eredetinek kell lennie. A nyilatkozó és az őrzésért felelős a boríték lezárására szolgáló felületen elhelyezett aláírásával egyidejűleg igazolja, hogy a nyilatkozat átadására zárt borítékban került sor.
  • Az őrzésért felelős személy a nyilatkozatot nyilvántartási azonosítóval látja el. A nyilatkozat egyik példánya a nyilvántartásba vétel után a kötelezettnél marad, a másik példány az őrzésért felelős az egyéb iratoktól elkülönítetten kezeli.
  • A vagyonnyilatkozatot tartalmazó borítékot csak a vagyongyarapodási vizsgálat során az eljáró szerv bonthatja ki.
  • Ha a kötelezett vagyoni helyzetére vonatkozó valamely bejelentés szerint alaposan feltételezhető, hogy vagyongyarapodása a nyilatkozattételi kötelezettségét megalapozó jogviszonyából, illetve az őrzésért felelős által egyéb törvényes forrásból származó jövedelme alapján nem igazolható, az őrzésért felelős a nyilatkozattételre kötelezettet meghallgatja. Meghallgatására érdekképviselet jelenlétében jegyzőkönyvvezetés mellett kerülhet sor. A meghallgatás szabályait szabályzatban kell rögzíteni.    
 
5.      Az SzMSz IV.fejezet Az Intézmény működésének főbb szabályai 13. pontja az alábbiakra módosul:
13. A belső ellenőrzés rendje:
 
Az intézmény belső ellenőrzési és belső ellenőrzési vezetői feladatait társult feladatellátásban - a Kelet-Balatoni Kistérség Többcélú Társulása Társulási megállapodás 5. pontja szerint, a társult önkormányzatok intézményei, költségvetési szervei számára – a KBTT külső szolgáltató bevonásával látja el.
A belső ellenőrzés magában foglalja az intézményben folyó tevékenységgel kapcsolatos szabályszerűségi, pénzügyi, rendszer- és teljesítmény-ellenőrzéseket, megbízhatósági ellenőrzéseket, illetve informatikai rendszerellenőrzéseket a belső ellenőrzésre vonatkozó jogszabályokban meghatározottak szerint.
Az ellenőrzések tapasztalatait az intézményvezető folyamatosan értékeli és azok alapján a szükséges intézkedéseket megteszi, illetve kezdeményezi.
 

 

« Vissza
Vissza a főmenübe