64/2012. (III. 29.) Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testületi határozat
Tárgy: A Wesselényi-strandon lévő "Grillház büfé" hasznosítása

Balatonalmádi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 8220 Balatonalmádi, Szent István sétány 4-6. szám alatti Wesselényi-strandon lévő, összesen 45,73 m2területű „Grillház Büfé” megnevezésű üzlethelyiség és a hozzátartozó összesen 66,80 m2 –es közterületre és 71,00 m2 –es, strandra nyíló burkolt előkertek bérbeadására nyílt egyfordulós pályázatot ír ki az alábbi feltételekkel:
 
A bérlet időtartama: határozott időtartamra, 2012. május 15-től 2017. december 31-ig szól.
 
A minimális bérleti díj összege:
 
·      a 2012. május 15-től 2012. december 31-ig tartó időtartamra: 1.550.000 Ft + Áfa.
 
·      a 2013. január 01-től 2013. december 31-ig tartó időtartamra: 1.750.000 Ft + Áfa.
 
A megajánlott bérleti díj 2012. évben három egyenlő részletben fizetendő. Az első részlet a bérleti szerződés megkötésekor, a második részlet 2012. július 15.,a harmadik részlet2012. augusztus 15. napjáig fizetendő Balatonalmádi Város Önkormányzata 11748083-15430290 számú költségvetési elszámoló számlájára.
 
A továbbiakban a pályázó által 2013. évre megajánlott bérleti díj képezi az éves bérleti díj megállapításának alapját, amely évente - első ízben 2014. év január 01-től - a tárgyév január 01-re visszamenőleges hatállyal, a tárgyévet megelőző év KSH által közzétett fogyasztói árindex mértékével emelkedik.
2013. évtől kezdődően a bérleti díj két egyenlő részletben fizetendő, a bérleti díj 50%-a tárgyév június 30-ig, a fennmaradó 50%-a tárgyév július 31-ig esedékes Balatonalmádi Város Önkormányzata 11748083-15430290 számú költségvetési elszámoló számlájára.
 
Tevékenység :
A Bérlő a büfében a TEÁOR 5610 szerinti Éttermi, mozgó vendéglátás tevékenységet és TEÁOR 5630 szerinti Italszolgáltatás tevékenységet folytathat.
 
A bérleti díj nem tartalmazza a rezsiköltségeket, amelyek az alábbiak szerint terhelik a Bérlőt:
 
Víz- és csatornadíj:
A díj elszámolása a külön beépített főmérő leolvasása alapján történik.
Rendelkezésre álló kontingens ivóvízre és csatornára 3 m3/nap
A Bérlőnek a DRV. Zrt.-vel közüzemi szolgáltatási szerződést kell kötnie.
 
Áram:
Külön főmérőn keresztül történik az áramellátás. A Bérlőnek a Szolgáltatóval közüzemi szerződést kell kötnie.
    
Szemétszállítás:A szemétszállítás díját a Bérlő egyösszegben, tárgyév július 15-ig köteles megfizetni Balatonalmádi Város Önkormányzata 11748083-15430290 számú költségvetési elszámoló számlájára.
 
Egyéb feltételek:
Az üzlethelyiség rendeltetésszerű használatra alkalmas, megtekintés szerinti állapotban kerül bérbeadásra. Az üzlethelyiséget a Bérlőnek kell a tevékenységének végzése céljából saját költségére kialakítania. Az épületre a Bérbeadó köt vagyonbiztosítási szerződést. A Bérlő köteles berendezési tárgyaira vagyonbiztosítást, tevékenységére felelősségbiztosítást kötni.
A Bérbeadó feladata az épület külső állagának megóvása, valamint a közmű szolgáltatások folyamatos biztosítása az átadott épületrészek határoló faláig vagy - amennyiben azok előbb vannak - a mérőórákig.
 
Pályázati jogosultak köre:
A pályázati eljárásban devizabelföldi- és külföldi (továbbiakban: külföldi) természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, egyéni vállalkozó, vagy ezek konzorciuma vehet részt. Az együttes pályázati ajánlattétel céljából alapított ajánlattevői közösség; vagy más alkalmi egyesülés (konzorcium), és tagjainak felelőssége a pályázati eljárás és a szerződéskötés során egyetemleges.
A pályázaton olyan gazdálkodó szervezet vehet részt, amely megfelel a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény 3.§ (1) bekezdésének 1. b) pontjában nevesített szervezet feltételeinek.
 
A pályázatok benyújtási határideje :
 
A Pályázati ajánlatokat zárt cégjelzés nélküli borítékban egy eredeti és egy másolati példányban személyesen, vagy meghatalmazott útján a Polgármesteri Hivatal (8220 Balatonalmádi, Széchenyi sétány 1.) Építési osztályán a 22. számú hivatali helyiségben kell benyújtani, ügyfélfogadási időben, legkésőbb 2012. május 3-án, csütörtök 10.00 óráig.
 
A borítékon fel kell tüntetni "Pályázat a Wesselényi-strandon lévő Grillház büfé bérletére”.
 
A pályázatnak tartalmaznia kell az alábbiakat:
a.) a pályázó rövid bemutatkozását, nevét, címét, személyes adatait, referenciáit, üzleti elképzeléseit, elérhetőségeit (telefon, telefax száma, e-mail),
- természetes személy pályázó esetén személyes adatai (A pályázó neve; születéskori neve; születési helye, időpontja év, hó, nap; anyja neve; állampolgársága; állandó lakóhelye; levelezési címe;
-ha a pályázó jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, a pályázónak a beadáshoz képest:
·        30 napnál nem régebbi eredeti cégkivonatát vagy annak hitelesített másolatát, valamint aláírásra jogosult képviselőjének eredeti aláírási címpéldányát vagy annak hitelesített másolatát,
·        a létrejöttét igazoló bírósági, vagy más egyéb nyilvántartásba vételéről szóló okiratot, valamint a képviselet jogára vonatkozó továbbá az aláírás hitelességét igazoló okiratot.
-egyéni vállalkozó esetén a Vállalkozói Igazolvány vagy Igazolás az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről hiteles másolatát;
   
- a konzorciumban pályázóknak ajánlatukhoz csatolni kell a közöttük létrejött megállapodás eredeti vagy hitelesített másolatát, melynek ki kell térnie arra, hogy a tagok felelőssége egyetemleges, meg kell jelölniük továbbá a meghatalmazással eljáró képviselőjük nevét.
- külföldi pályázónak hiteles magyar fordításban is be kell nyújtania a megjelölt dokumentumokat. Külföldi pályázó köteles belföldi székhellyel (lakóhellyel) rendelkező kézbesítési megbízottat megnevezni.
 
b.) a megajánlott ellenszolgáltatást, a 2012. és 2013. évre megajánlott bérleti díj összegének nettó Ft + Áfa feltüntetésével, mely nem lehet kevesebb 2012. és 2013. évben, mint fent megadott minimális bérleti díj nettó Ft + Áfa összege,
 
c.) a nyilatkozatot arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja és magára nézve kötelező érvényűnek ismeri el,
 
d) a pályázónak vállalnia kell, hogy ajánlatát a benyújtási határidő lejártától számított 90 napig fenntartja,
 
e.) a pályázó nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul pályázatának nyilvános ülésen történő elbírálásához,
 
f.) természetes személy pályázónak nyilatkoznia kell arról, hogy a szerződéskötés időpontjáig, de legkésőbb 2012. május 15-ig a tevékenység végzésére jogosító Vállalkozói igazolványt (Igazolást az egyéni vállalkozó nyilvántartásba vételéről) megszerzi, vagy a tevékenység végzésére jogosult gazdasági társaságot alapít és a társaságot a Cégnyilvántartásba bejegyezteti.
 
A pályázatot eredeti aláírással kell ellátni !
 
A pályázatok bontására a 2012. május 3-án, csütörtökön 10.00 órakor kerül sor a Polgármesteri Hivatal Kistermében.
 
A pályázatok elbírálására a Képviselő-testület 2012. év május 3-i rendkívüli ülésén kerül sor.
Eredményéről a pályázókat az elbírálást követő legkésőbb 15 napon belül írásban értesíti az Önkormányzat.
 
A pályázatok elbírálásának szempontja: legmagasabb bérleti díj
 
A pályázat kiírója fenntartja a jogát arra, hogy a pályázati eljárást indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázati kiírásban nem részletezett kérdésekben a Balatonalmádi Város Önkormányzatának „a Balatonalmádi Városi Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadására és elidegenítésére”vonatkozó 10/1996.(VI.27.) önkormányzati rendeletében és „az Önkormányzat vagyonáról való rendelkezési jog gyakorlásának szabályairól 7/2009. (III. 6.) önkormányzati rendeletében, a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvényben, valamint a Ptk-ban foglaltak az irányadók.
Érdeklődni a 88/542-445-ös telefonszámon, személyesen ügyfélfogadási időben, vagy a pmhivatal@balatonalmadi.hu e-mail címen lehet. A részletes pályázati feltételek átvehetők a Polgármesteri Hivatalban (8220 Balatonalmádi, Széchenyi sétány 1.) ügyfélfogadási időben az Építési osztályon a fszt. 22. számú irodában 2012. április 3-tól, vagy letölthetők a www.balatonalmadi.hu internetes honlapról.
   
Az ingatlan megtekintésére 2012. április 11-től 2012. április 25-ig, szerdai napokon, délután 14-15.00 óra közötti időpontban van lehetőség.
 
A Képviselő-testület felkéri a Polgármestert, hogy a pályázati felhívás összeállításáról és a helyben szokásos módon történő meghirdetéséről gondoskodjon.

« Vissza
Vissza a főmenübe