2. napirendi pont
TÁJÉKOZTATÓ
A Balatonalmádi Város Önkormányzat Képviselő-testület
2011. április 28-i ülésére

Tárgy:   Tájékoztató a Bizottságok munkájáról
Készítette:   Dobosné Kárpáti Emőke köztisztviselő, Szabóné Mészáros Edit köztisztviselő
Előterjesztő:   Bálint Sándor önkormányzati képviselő, Dr. Kutics Károly önkormányzati képviselő

 

Tárgy: Tájékoztató a Humán Bizottság 2011. április 19-én tartott üléséről
 
Tisztelt Képviselő-testület!
 
-         A  Humán Bizottság köszönettel elfogadta az általános iskoláinkban végezett országos kompetencia mérés 2010. évi eredményeiről szóló tájékoztatót. Megállapította, hogy iskoláink – az alábbi táblázat szerint – országosan és a városok közötti rangsorban is kimagasló eredményeket értek el.
 
 
Matematika
Szövegértés
 
6. évfolyam
8. évfolyam
6. évfolyam
8. évfolyam
országos átlag
1498
1622
1483
1583
városi iskolák átlaga
1484
1601
1467
1564
Györgyi Dénes
Általános Iskola
1598­
1779
1562
1724
Vörösberényi
Általános Iskola
1592
1637
1518
1601
 
A Humán Bizottság elismerését fejezte ki mindkét intézmény vezetőjének és tantestületének.
 
 
A Bizottság által tárgyalt további előterjesztések jelen ülés napirendjén szerepelnek.
 
 
Balatonalmádi, 2011. április 20.
                                                                       Tisztelettel:
                
                                                                                               Bálint Sándor sk.
                                                                                                     HB elnök
 
 
Tárgy: Tájékoztató a Pénzügyi és Gazdasági Bizottság 2011. április 13-án tartott rendkívüli, és  2011. április 19-én tartott rendes üléséről
 
            Tisztelt Képviselő-testület!
 
 Bizottságunk 2011. április 13-ai rendkívüli ülésén saját hatáskörben az alábbi előterjesztést tárgyalta:
 
1. /Javaslat a „Balatonalmádi Városi Egészségügyi Központ informatikai eszközbeszerzése KDOP–2007-5.2.1/B ” tárgyú közbeszerzési eljárás elbírálására, a nyertes pályázó kiválasztására.
 
- Bizottságunk 75/2011. (IV.13.) számú határozatával - Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
 
„A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság – mint Közbeszerzési Bizottság – az Ajánlatkérővel szemben jogorvoslati eljárást kezdeményez annak érdekében, hogy jogszerűen tudja lezárni a „Balatonalmádi Város Egészségügyi Központ informatikai eszközbeszerzése KDOP-5.2.1/B-2008-0012” megnevezésű közbeszerzési eljárást, miután a KBT 92. §-a alapján az eljárást szabályos keretek között eredményteleníteni nem tudja. Utasítja a Polgármestert, hogy kérje fel a hivatalos közbeszerzési tanácsadót a jogorvoslati eljárás megindítására, és a szükséges intézkedések megtételére.”
 
Bizottságunk 2011. április 19-ei rendes ülésén saját hatáskörben az alábbi előterjesztéseket tárgyalta:
 
1./Javaslat a Wesselényi-strandon lévő üzletek bérbeadása ügyében
                       
-  Bizottságunk101/2011. (IV.19.) számú határozatávala Wesselényi-strandon lévő30 m2 alapterületű volt Avanti büfé + raktárhelyiség és a hozzátartozó 20 m2 előkert1 terület bérbeadásának meghirdetéséről döntött az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 09-től  2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó bérleti díj mértéke580.000,-Ft + Áfa.
 
- Bizottságunk102/2011. (IV.19.) számú határozatával a Wesselényi-strandon lévő 15 m2 területű volt „Avanti fagyizó” és a hozzátartozó 8 m2 előkert1terület bérletére Madarász Imre egyéni vállalkozó által benyújtott bérleti ajánlatot, - mivel az nem felelt meg a bérleti hirdetményben foglalt feltételeknek - nem fogadta el. Az ajánlattevő részére viszontajánlatot tett az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 09-től 2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó bérleti díj mértéke390.000 Ft + Áfa.
 
- Bizottságunk 103/2011. (IV.19.) számú határozatával úgy döntött, hogy Báder Józsefné 8220 Balatonalmádi, Martinovics u. 24 szám alatti lakossalaWesselényi-strandon lévő 30 m2 alapterületű volt „Patrik büfé” üzlethelyiségre és a hozzátartozó 24 m2 előkert1 és 2 m2 előkert2 terület bérletére szerződést köt az alábbi feltételekkel:
Bérleti szerződés időtartama: határozott időtartamra 2011. május 9-től 2011. szeptember 15-ig szól.
A fenti időtartamra vonatkozó minimális bérleti díj mértéke300.000 Ft + Áfa.
 
- Bizottságunk 104/2011. (IV.19.) számú határozatával úgy döntött, hogy Báder Józsefné egyéni vállalkozó által a Wesselényi-strandon lévő, 30 m2 alapterületű volt „BIG büfé”+ raktárhelyiség és a hozzátartozó20 m2előkert1 területbérletére vonatkozó, a 68/2011.(III.22.) PGB határozatával elfogadott bérleti ajánlat módosítására benyújtott kérelmének helyt ad.A 103/2010.(XII.11.) PGB számú határozatban foglalt bérleti feltételeket az alábbiak szerint módosította:
A Felek a bérleti szerződést határozott időtartamra 2011. április 28-től 2011. szeptember 15-ig kötik meg.
A fizetendő bérleti díj mértéke a fenti időtartamra: 580.000 Ft + Áfa.
 
           
2./ Javaslat a Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő üzlethelyiségek ügyében
     (pályázat elbírálása)
                       
- Bizottságunk 105/2011. (IV.19.) számú határozatával megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 23,9 m2 alapterületű Strandcikk-ajándék profilú üzlethelyiség és a 8 m2 előkert2  terület bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
 
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, a Patrícia 110 Bt-t értesítse.
  
 
- Bizottságunk 106/2011. (IV.19.) PGB határozatával  a  65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Hordó büfé) bérletére a SIMON és TÁRSA Bt pályázó által benyújtott pályázati ajánlatot érvénytelennek nyilvánította.
A pályázati eljárást a 29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület tekintetében eredménytelennek  nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse.
 
- Bizottságunk 107/2011. (IV.19.) PGB határozatával  megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon a 28,1 m2 alapterületű büfé profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Party büfé) bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, Sebestyén Sándor egyéni vállalkozót értesítse.
 
 
-  Bizottságunk 108/2011. (IV.19.) PGB határozatával megállapította, hogy a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 29,1 m2 alapterületű fagylaltozó profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Pingvin fagylaltozó) bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
 Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, Sebestyén Sándor egyéni vállalkozót értesítse.
 
 
- Bizottságunk 109/2011. (IV.19.) PGB határozatával megállapította, hogy a a 65/2011.(III.3.) Öh. számú határozattal a Balatonalmádi-Káptalanfüred, Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő egységek bérbeadására ismételten kiírt nyílt egyfordulós pályázaton a 24,9 m2 alapterületű Kölcsönző profilú üzlethelyiség és a hozzátartozó 30 m2 előkert2 terület bérletére pályázatot nem nyújtottak be, és a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánította.
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket, továbbá az üzlethelyiségre előbérleti joggal rendelkező előző bérlőt, a SZNUKI KKT-t értesítse.
 
     - Bizottságunk 110/2011. (IV.19.) PGB határozatával a Balatonalmádi-Káptalanfüred Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő alábbi egységeinek bérbeadását meghirdette az alábbi feltételekkel:
 
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. június 01-től 2015. szeptember 15-ig szól
A minimális bérleti díj összege 2011. évben, a 2011. június 01-től 2011. szeptember 15-ig tartó időtartamra vonatkozóan:
 23,9 m2 alapterületű Strandcikk-ajándék profilú üzlethelyiség a 8 m2 előkert2 területtel:
437.500 Ft + Áfa.
 
28,1 m2 alapterületű büfé profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 területtel (Party büfé):
581.000 Ft + Áfa.
 
29,1 m2 alapterületű fagylaltozó profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 területtel (Pingvin fagylaltozó):
563.000 Ft + Áfa.
 
24,9 m2 alapterületű Kölcsönző profilú üzlethelyiség a hozzátartozó 30 m2 előkert2 területtel:
665.000 Ft + Áfa.
 
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a Felhívás helyben szokásos módon történő meghirdetéséről gondoskodjon.
 
- Bizottságunk 111/2011. (IV.19.) PGB határozatával a Balatonalmádi-Káptalanfüred Sirály u. 2. szám alatti strandon lévő29,7 m2 alapterületű Büfé profilú üzlethelyiség a hozzátartozó strand felőli burkolt előkert1 terület (Hordó büfé) bérletére a Simon és Társa Bt.-nek bérleti ajánlatot tett az alábbiak szerint :
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 06-től 2015. december 31-ig szól.
A bérleti díj mértéke :
A bérleti díj összege 2011. évben, a 2011. május 06-től 2011. december 31-ig tartó időtartamra vonatkozóan: 850.000 Ft + Áfa.
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazza az ajánlat elfogadása esetén a bérleti szerződés megkötésére.
 
 
3./ Javaslat a Budatava-strandon lévő pavilon bérbeadása ügyében
        
- Bizottságunk 112/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Szöllősiné Sallai Katalin egyéni vállalkozónak a 8220 Balatonalmádi, Lóczy tér 1. szám alatti Budatava-strandon lévő 11 m2 alapterületű pavilon a hozzátartozó 5 m2 fedett területtel pályázati eljárás lefolytatása nélkül az alábbi feltételekkel bérbeadja:
 
Bérleti szerződés időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 15-től 2011. szeptember 15-ig szól.
Bérleti díj összege a fenti időtartamra: 200.000,-Ft + Áfa, amely két egyenlő részletben 2011. június 15 és 2011. augusztus 15-ig fizetendő.
 
A Bizottság utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazza a bérleti szerződés megkötésére.
 
 
4./ Javaslat a Budatava-strandon lévő büfé-helyiség bérleti jog átruházása ügyében
        
- Bizottságunk 113/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Molnár Katalin egyéni vállalkozó által a Budatava-strandon lévő, büfé működtetése céljából bérelt 32 m2 alapterületű üzlethelyiség, valamint 40 m2 előkert1 és 2 m2 előkert2 terület bérleti jogának a Molly-Invest Kft.-re (Székhelye: 8196 Litér, Nap u. 39, képviseli: Szabó Viola ügyvezető) történő átruházásához hozzájárul.
 
A Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a bérleti szerződés-módosítás megkötésére.
 
 
5./ Javaslat a Városház téri parkolóban Panoráma-taxi részére parkolóhely bérbeadása      ügyében
        
- Bizottságunk 114/2011. (IV.19.) PGB határozatával úgy döntött, hogy Kállai Sándor Balatonalmádi-Káptalanfüred,, Barabás Miklós u. 1. szám alatti lakosnak a Balatonalmádi, Városház téri parkolóban a gyalogátkelőhellyel szembeni 1 db (baloldali) kizárólagos parkolóhelyet bérbead Panoráma taxi várakozóhely létesítése céljából az alábbi feltételekkel:
 
Bérlet időtartama:
Határozott időtartamra, 2011. május 01-től 2011. október 31-ig szól.
Bérleti díj összege a fenti időtartamra: 80.000,-Ft + Áfa, amely egyösszegben 2011. június 15-ig fizetendő a Bérbeadó által kiállított számla alapján a Bérbeadó OTP Bank Nyrt. Balatonalmádi fiókjánál vezetett 11748083-15430290 számú költségvetési egyszámlájára.
 
Utasította a Polgármestert, hogy a döntésről az érintetteket értesítse és felhatalmazta a bérleti szerződés megkötésére amennyiben a Bérlő a szükséges engedélyeket beszerezte és bemutatta.
 
6./ Javaslat a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” tárgyú közbeszerzési eljárás eredményének megállapítására
    
- Bizottságunk 115/2011. (IV.19.) PGB határozatával – a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
 
     „A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 1. részfeladatára (Balatonfűzfő: 230,5 m2 alapterületű épület rendeltetésmódosítása, akadálymentesítése) érkezett 5 ajánlat alapján a közbeszerzési eljárás nyertese
 
Polip 2001. Kft. (8100 Várpalota, Veszprémi út 7.)
 
Második helyezettje
 
„AVÉP” Ajkai Építőipari Kft. (8400 Ajka, Szent István út 1/A.)”
 
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a nyertessel, vagy – amennyiben a nyertessel való szerződéskötés a nyertesnek felróható okból 30 napon belül nem jön létre – a második helyezettel való szállítási szerződés aláírására. Utasította továbbá a Polgármestert a közbeszerzési eljárás további feladatainak végrehajtására.
 
- Bizottságunk 116/2011. (IV.19.) PGB határozatával – a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
 
„A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 2. részfeladatára (Szentkirályszabadja: 187,1 m2 épület felújítás) érkezett 4 ajánlat alapján a közbeszerzésekről szóló 2003. évi CXIXX. törvény 92. § c) pontja szerint – mivel egyik ajánlattevő sem illetve összességében legelőnyösebb ajánlatot tevő sem tett az ajánlatkérő rendelkezésére álló anyagi fedezet mértékére tekintettel megfelelő ajánlatot – az eljárást eredménytelennek nyilvánítja.
 
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert, hogy a döntésről az érdekelteket a közbeszerzési tanácsadó útján az összegzés megküldésével tájékoztassa.
 
- Bizottságunk 117/2011. (IV.19.) PGB határozatával - a Balatonalmádi Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzata alapján a Képviselő-testülettől átruházott hatáskörében eljárva - az alábbi döntést hozta:
 
„A KDOP-2009-5.2.2/A című pályázat keretén belül a „Szociális- és gyermekjóléti szolgáltatások komplex fejlesztése a Balatonalmádi Intézményfenntartó Társulás intézményeiben” KDOP-5.2.2/A-09-2009-0002” megnevezésű pályázat 3. részfeladatára (Irodai bútorok, háztartási kisgépek és egyéb eszközök beszerzése) érkezett 3 ajánlat alapján aközbeszerzési eljárás nyertese
 
Dimex Uno Kft. (Dunakeszi, Alagi major, hrsz.: 68/10)
 
Második helyezettje
 
érvényes ajánlat hiányában nem kerül kihirdetésre.”
 
A Pénzügyi és Gazdasági Bizottság felhatalmazta a Polgármestert a nyertessel, vagy – amennyiben a nyertessel való szerződéskötés a nyertesnek felróható okból 30 napon belül nem jön létre – a második helyezettel való szállítási szerződés aláírására. Utasította továbbá a Polgármestert a közbeszerzési eljárás további feladatainak végrehajtására.
 
Balatonalmádi, 2011. április 20.
 
Tisztelettel:
 
 
 Dr.Kutics Károly
     PGB elnök

 


« Vissza
Vissza a főmenübe